DO POČETKA SAJMA

Doc1

Osvrt na održani sajam 1.OSIJEK DRONE EXPO

U prisutnosti gostiju, predstavnika Osječko-baranjske županije, Grada Osijeka, izlagača, natjecatelja i posjetitelja, u subotu, 12. 05. 2018. otvoren je prvi sajam u regiji, u čijem su izložbenom programu bespilotne letjelice – dronovi, OSIJEK DRONE EXPO.

Na sajmu je stručnoj i široj javnosti svoju ponudu predstavilo dvadesetak izlagača, čija je djelatnost izrada i prodaja dronova, nova programska rješenja za bespilotne sustave, osiguranje i pravna regulativa upravljanjem dronovima. Dronovi, prema viđenom, imaju široku primjenu (gospodarstvo, energetika, podrška sigurnosnom sustavu policijske uprave, poljoprivreda, graditeljstvo, turizam, monitoring velikih šumskih, vodnih i ekološki zaštićenih rezervata, kreativna i zabavna industrija),  za koje se veliki broj posjetitelja s iznimnom pažnjom i zanimanjem raspitivao i razgledavao na  izložbenom prostoru sajamske priredbe.

Osim ponude bespilotnih sustava i njihove primjene u praksi, na konferencijskom prostoru su se održavala brojna predavanja s temama u rasponu od pravne regulative primjene dronova u praksi, do stručne prezentacije primjene dronova u gospodarske svrhe, te njihovog osiguranja.

Na uređenoj stazi otvorenog prostora kroz prepreke različitog tipa, natjecali su se natjecatelji – dronaši iz Hrvatske i susjednih zemalja. Uz visoki sigurnosni nivo osiguranja same utrke, gledatelji su mogli uživo pratiti vratolomije i piruete koje su na pisti izvodili dronovi. „Pogled“ viđen iz drona koji je upravo na pisti, emitiran je direktno na video zidu, tako da je svaki posjetitelj mogao imati i subjektivni doživljaj same utrke kao da je sam natjecatelj.

Za opuštanje i lagane teme, pobrinuli su se ugostitelji na otvorenom prostoru, koji su brojnim Osječanima i njihovim gostima, ponudili osvježenje i hranu. Izvedba glazbene podloge stručnog DJ, neobavezna atmosfera i zanimljiva postavka ugostiteljske ponude, prostor za igru i zanimaciju najmlađih, ugodan prirodni ambijent amfiteatra sajamskog prostora Pampas, svim posjetiteljima dale su priliku cjelovitog doživljaja i doista ugodnog boravka na sajamskom prostoru.

Sve u svemu 1. OSIJEK DRONE EXPO, u cijelosti je ispunio velika očekivanja izlagača, natjecatelja i posjetitelja, te je  svojom atraktivnošću, aktualnošću i suvremenom izvedbom, zaslužio mjesto eventa koje neizostavno treba posjetiti. Uz suradnju i podršku svih suorganizatora, partnera i sponzora, te pokroviteljstvo Grada Osijeka, Osječki sajam najavljuje održavanje slijedeće sajamske priredbe iduće godine. Uvjereni smo – većeg i još raznovrsnijeg od prethodnog.

17/05/2018

POLITIKA PRIVATNOSTI

© Sva prava pridržana - Osječki sajam - 2018