http://www.os-sajam.hr/wp-content/uploads/2019/01/osjecki-jesenski-sajam-2019-web-baner-200x200px-01-wpcf_200x200.jpg

DO POČETKA SAJMA

snimio Davor KIBEL, 
Osijek, 15.04.2016.  Pampas, Sajam, otvorenje sajmova SALORI i MOTOMOBIL

Na SALORI-ju promovirani lov, ribolov i turizam; Motomobil vratio dah luksuza

Uz veliko zanimanje posjetitelja, a time i poslovično zadovoljstvo 120-ak izlagača jučer su se u Osijeku završile dvije vezane sajamske priredbe – SALORI, 13. sajam lova, ribolova i turizma, i 20. sajam automobila i prateće industrije Motomobil.

U protekla tri dana na sajamskom prostoru na Pampasu predstavili su se izlagači iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Mađarske i Slovačke.

– Uvjereni smo kako je ovo bila još jedna prigoda za izvrsnu promociju lovne i ribolovne djelatnosti, koja će rezultirati povećanjem prihoda od lovnog i ribolovnog turizma, porastom zapošljavanja u turističkoj djelatnosti te povećanjem potrošnje lokalnih poljoprivrednih, prehrambenih i ostalih proizvoda – mišljenja je Nada Maglaić, direktorica tvrtke organizatora Osječki sajam.

Ona je, između ostalog, ovaj sajam uvodno i najavila kao “sajam odmora”. Osim prodaje opreme za lov i ribolov, prezentacije lovišta, trofeja i rada lovno bogatih županija i njihovih lovačkih saveza, predstavljanja djelatnosti i mogućnosti županijskih športskih ribolovnih saveza, te uz nezaobilaznu turističku ponudu, posjetitelji su mogli kušati fiš-paprikaše, čobance i kotlovinu najboljih majstora kuhara. Na izboru su bila i vina te autohtoni proizvodi ovog podneblja.

Obje sajamske priredbe ispunile su očekivanja, što potvrđuje izuzetno veliki interes brojnih posjetitelja.

Ugodno je iznenadio postav Motomobila. Nakon nekoliko godina stagnacije, ovogodišnji Motomobil vratio je dah autoluksuza i ekstravagancije na Osječki sajam. I to nije bilo uzalud, iako mu prodaja nije prvotna namjera, posjetitelji su upravo na Pampasu iskoristili mogućnost odabira novih automobila.

– No, nisu se samo ovdje dogovarali poslovi i obavljala direktna prodaja nego su sudionici organizacije sajma priredili brojna natjecanja, degustacije, edukativne aktivnosti vezane uz tematiku lova, ribolova, turizma i sudjelovanja u prometu – rekao je zaključno Maglaić.

No, izvjesno jest, ovakav trud i napor ekipe tvrtke organizatora prate partneri, ponajprije oni matični – Grad Osijek (koji je ujedno i njihov vlasnik), Osječko-baranjska županija, potom županijska gospodarska i obrtnička komora. No, svaki od sajmova nositelj je i pokroviteljstva ministarstva – u pravilu su to ona poljoprivrede, gospodarstva, poduzetništva i obrta te turizma.

UNAPREĐIVANJE INFRASTRUKTURE

Ove godine Osijek je bio domaćin dva sajamska događanja – onog proljetnog te sada SALORI-ja i Motomobila. Veliki odaziv izlagača i posjetitelja potvrđuje kako Osijek treba nastaviti razvijati tradiciju svojih sajamskih priredbi te prilagodbom tehničkih uvjeta i unapređivanjem infrastrukture nastaviti daljnji razvoj sajamske djelatnosti u gradu Osijeku.

Glas Slavonije/D.Kuštro

Foto: D.Kibel

18/04/2016

POLITIKA PRIVATNOSTI

© Sva prava pridržana - Osječki sajam - 2019